Dag 4 - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Marit

18 Juli 2013 | Turkije, Marmaris

Vandaag is mijn eerste lange werkdag ik begin om 11:00 en ben om 1:00 uur klaar. Helemaal trots met mijn superstylevolle outfit sta ik braaf op tijd bij de bus die hier niet op tijden gaan en ja je raad t’ al.. geen bus! Dat wennen aan de Turkse tijd en houding lukt er snel zo ik was dus 20 minuten te laat en ik kwam aanlopen ‘mattie wat ben jij vroeg’! YES niemand iets door dus. De hele dag loopt soepel en ik wissel af tussen Turkse thee,water en sapjes! De hele dag word me eten aangeboden en om half 2 word ik ergens heen gestuurd met Ser om te eten. Ik heb eigenlijk geen honger maar als ik ruik wat die turkse vrouwen gemaakt hebben.. WAUW! Om 19:00 ben ik klaar en wandel ik naar de bus. Het werken gaat echt steeds beter en als ik thuiskom staat lieve Can die ook net zijn breaktime heeft,rijst met kip te maken wat hij de dag ervoor dronken had beloofd! Snel even wat eten,douchen en huts rennen naar de bus die weer eens zoek is! Rond 9 ben ik terug op werk en rond 1 ben ik klaar om eindelijk mijn bedje op te zoeken,beetje jammer dat ik met de taxi moet want de laatste bus is helaas al weg. Nu is het vrijdagochtend 9 uur en moet ik over een uur al werken dus ga ik me snel klaarmaken, jullie horen snel meer! xx

  • 19 Juli 2013 - 12:18

    Opa Henk:

    Blij te lezen dat je het goed naar je zin hebt!!! 't Is wel hard werken daar in de warmte he? Groetjes, opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marit

Actief sinds 10 Juli 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 8917

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 27 September 2014

Marmaris deel 2

14 Juli 2013 - 31 Oktober 2013

Marmaris

Landen bezocht: