Dag 3 - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Marit

17 Juli 2013 | Turkije, Marmaris

Vanmorgen werd ik om 10 uur wakker, mijn automatische wake-up wekker is tegenwoordig moskee niet meer maar mijn ventilator in combinatie met brandende ochtend zon! Ik ben al klaarwakker op het moment dat mijn oogjes opengaan en spring uit bed als een jonge godin,ahum. Beneden in de woonkamer van Loes heb ik wifi dus ik stort op de bank en check mijn whatsappjes. Ser heeft me 10 min geleden geappt ‘ mattie,pak de bus naar Icmaler vandaag wij werken op de markt en jij zo ook,de linker rij achterin links tot zo’. Ik spriiiiing van de bank af en ren naar boven waar ik halverwege de eerste trap al spijt van heb vanwege de warmte in huis. Een half uur later sta ik in de schaduw te wachten op de bus naar het centrum om van daar een bus naar de markt te pakken. Een uur later ben ik dan eindelijk aangekomen,ik strompel de heuvel op zoekende naar de goeie kraam en ga toch maar sneller lopen anders word ik overal aangesproken..
Het werken op de markt was erg warm maar erg leuk! Om half 6 moesten we alle spullen inpakken en in dozen doen want op 6 uur kwam de pick-up truck het ophalen om naar de loods te brengen. Iets voor 6 komt er een mannetje aan die voor mijn gevoel uit 1800 komt maar schijnt pas 89 te zijn. Ik lach vriendelijk naar de man en draai me om naar ser die naar me grijnst en zegt ‘ Dat is nou onze chauffeur Habip’. Ik heb het idee dat ik de rit niet ga overleven achterin de openlucht zittend op 4 grote dozen maar begrijp dat het turkse leven gewoon gevaarlijk is en besluit te genieten van de zon en mijn stoere zonnenbril. Toen alles uitgeruimd was stapte we in een Mercedes en werd ik helemaal tot het appartement gebracht want als je op de markt heb geweest ben je goeeeeeeeed. Loes belde halverwege de dag hoe het ging en of ik wraps mee wilde eten wat de meiden gingen koken,wat zijn ze toch lief! Na het eten ga ik douchen en terug naar de bazaar hier moet ik voor het echie werken vanavond en daarna eindigen we vast en zeker weer in de Barstreet omdat het de meiden hun laatste week is!. Gegroet xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marit

Actief sinds 10 Juli 2013
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 8917

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 27 September 2014

Marmaris deel 2

14 Juli 2013 - 31 Oktober 2013

Marmaris

Landen bezocht: