oeeeeeeepsieeeee beetje laat - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu oeeeeeeepsieeeee beetje laat - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu

oeeeeeeepsieeeee beetje laat

Blijf op de hoogte en volg Marit

28 Juni 2014 | Turkije, Marmaris

Vriendjes en vriendinnetjes!

Sorry voor de herhaling van vorig jaar en weer te laat met mijn blog!
De laatste dagen zijn echt voorbij gevlogen! Dinsdagmiddag rond de lunch ben ik bij Loes aangekomen en ik was meteen weer thuis voor mijn gevoel! Het was heel leuk om iedereen weer te zien en vooral om kleine Robin weer te kunnen knuffelen! Om 6 uur kwam mijn huisgenootje Merel thuis,echt een tof wijffie! S'avonds meteen met Serkan naar de barstreet ondanks de weinige uurtjes slaap! De laatste dagen ging de tijd echt heel snel omdat ik zoooveel wilde doen voor ik begin met werken dat ik niet alles meer weet vandaar de samenvatting! Woensdagavond heb ik Merel meegenomen naar Can zijn werk en hebben we lekker turkse thee gedronken, per thee betaal je 1 lira,wat omgerekend nog geen 35 eurocent is dus een avondje terras kost hier slechts 3 euro 50 met zijn tweetjes!!Nusret,mijn vriend van de Quadsafari,kwam ook nog even langs en bood ons aan om een keer s'avonds te gaan scheuren op de quads met een vriend van hem, Mam geen zorgen we hebben heeeeel netjes gereden(ahum..) en zijn nog heel!!!:) we zijn met 3 quad vertrokken en halverwege overgestapt bij de jongens achterop omdat we de berg gingen 'beklimmen'. Het uitzicht over de toppen van het bos was echt amazing en Merel is zooooo cool dat ze een 'go-pro' heeft,voor de oudjes onder ons dat is een superkleine camera die je zowel om je pols kan houden of op een stok of zoals bij ons op de Quad gemonteerd dus we hebben supervette videobeelden en foto's van de tocht! Eenmaal terug op de Quadbasis werd ons aangeboden dat we konden douchen in de personeelsdouche,ehh okeeeeee ( merel FUCK ik heb een string aan onder mijn short dalijke komen ze binnen ofzo..) na even twijfelen en heel vaak gehoord te hebben dat ze echt echt niet die kant op zouden komen kreeg ik een handoek van de lijn geplukt,god mag weten wie zich daarmee afgedroogd had en werden we naar de douche begeleid. ' this is really nice shower ya,hot water!' Wij verwachtte op zijn minst een halve jacuzie daar maar het tegendeel bleek waar te zijn..WAT IS DIT VOOR EEN GAT!! Supersnel broekje uitgetrokken en samen het hokje in gesjeeeesst om vervolgens met een knal de deur dicht te doen. 'Hoe gaatie aan?.. ehhh kweenie die draaiding misschien?..hij doet het hij doet het( lees 4 straaltjes water kwamen uit de kraan die alleen scheef in de houder paste dus je komt er met een nekhernia weer uit) zijknat met de roze handoek om de auto ingerent en voor het eerst de ramen dicht gehad in een auto because we were fucking freezin! Zoals je leest een heel avontuur dus,je had en bij moeten zijn hahaha. Gister mijn nieuwe mountinbike gekocht en op het warmst van de dag opgehaald,toen ik thuis aankwam was het 'hoi loes ik ben thuis ik ga zwwwwww .. plons!' wat fijn dat we een zwembad hebben!! Gisteravond met Merel,Loes en Loes haar moeder bij Tuncay in het restaurant wezen eten wat superlekker was om vervolgens Merel te kidnappen naar het centrum,onze eerste avond stappen samen stond op de planning! Eerst lekker bij Can thee wezen drinken waar Nusret(Nemo) ook even langs kwam aangezien we een huisdier samen hebben Besiktas( een kameleon die nog heeeel klein is,foto's volgen nog) ze was haar mama kwijt en word nu met de hand gevoerd door ons en zit de hele dag op je schouder,nek,hand! Rond 12 stond Barstreet op de planning,als dat maar goed gaat..! We zijn naar B52 geweest mijn werk van vorig jaar en hebben een superleuke avond gehad en heel veel gedanst! Vanmorgen vroeg opgestaan omdat Robin jarig is,2 alweer!Tuncay viert het ook dus we hebben een poolbirthdayparty zo! Vanavond waarschijnlijk weer scheuren op de Quads en morgen met Serkan en Merel een jeep huren en buiten de stad Jetski-en! wat een vervelend leven..!

Ik spreek jullie snel, kusjes

  • 03 Juli 2014 - 16:17

    Tante Miek:

    Hoi Lieve Maartje,
    Wat heb ik net een leuk en positief verhaaltje gelezen. Ben blij dat je je alweer zo snel thuis voelt! Ga er lekker van genieten en stay safe. Dikke kroel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marit

Actief sinds 10 Juli 2013
Verslag gelezen: 1826
Totaal aantal bezoekers 8870

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 27 September 2014

Marmaris deel 2

14 Juli 2013 - 31 Oktober 2013

Marmaris

Landen bezocht: