klaar voor de start... af! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu klaar voor de start... af! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu

klaar voor de start... af!

Blijf op de hoogte en volg Marit

24 Juni 2014 | Nederland, Schiphol

23 juni.. Mijn dag verliep redelijk soepeltjes! Heb de laatste dingen gekocht in de stad, alvast wat in de koffer gesmeten en hutsssss mijn oranjepak aan en naar opa! Gezellig met zijn alle de voetbalwedstrijd gekeken en door naar de stad om mijn vriendinnetjes dag te zeggen. Eenmaal thuis en 3 stress-pakjes-peuken verder was het al 22:00 . Oeff.. Nu moet ik toch wel mijn koffer klaar gaan maken!23:55 laat ik mijn koffer maar eens wegen ( cool dat ik ben heb ik een koffer die je optilt en het schermpje zegt hoeveel kilo's erin zit) 21,9 holy fuck, herhaling van vorig jaar? Nee marit je doet net zo lang je koffer weer open tot hij licht genoeg is. 00:10 de koffer is een aantal kledingstukken lichter en 20,6 kilo.. Gokken we dan maar! Mijn lieve broer ging spontaan mee naar schiphol dus de autoreis was zo om! Sta je dan met je halve huis in een koffer gepropt op schiphol ( lees: in een knaloranje Onesie) nog even snel sigaretje gedaan, bagage afgegooid, nog een sigaretje gedaan en hadi huts die poort door, nee ik lieg, mijn lieve mamsie, broer en geer gedag gezegd en het dit jaar wonder boven wonder netaan droog kunnen houden! Even wat rondgewandeld aangezien je bij de gate ingang niet kon zitten, het poortje door bij de gate ( wat minder soepel ging als ik dacht, stond helemaal klaar met laptop uit me tas toen er vriendelijk gevraagd werd, 'mevrouw kan dat pak ook uit?' 'Ehh ja meneer alles kan maar we zijn op schiphol dus lijkt me geen strak plan, ik mocht hem aanhouden vanwege de winst en er werd even flink aan me gegrummelt door een vrouw na het poortje!) en daar zit ik nu met minimaal 150 vakantiegangers met geluid alsof er 80.000 kippen los zijn gelaten.... Awesome dus zo midden in de nacht! Ik ga zo lekker in mijn oranje pak het vliegtuig in en vervolg mijn verslag snel !gegroeeeeet xoxo

  • 24 Juni 2014 - 09:48

    Astrid:

    Heel veel plezier!!! dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Marit

Actief sinds 10 Juli 2013
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 8873

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 27 September 2014

Marmaris deel 2

14 Juli 2013 - 31 Oktober 2013

Marmaris

Landen bezocht: