1 maand in Turkieeeeeee - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu 1 maand in Turkieeeeeee - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu

1 maand in Turkieeeeeee

Blijf op de hoogte en volg Marit

16 Augustus 2013 | Turkije, Marmaris

halloootjes allemaal!

het is alweer een maand geleden dat ik in Turkije aankwam en de tijd vliegt hier echt! het is nogsteeds kneiter warm en dat duurt zeker nog een maand.

werk

Sinds 1 week werk ik in de barstreet en waaaauuw wat is dit leuk zeg! ik werk voor de club die B52 heet en zit totaal in een nachtritme.

Mijn werkdag begint om 21:00 dan stap ik op de fiets naar het centrum om 21 :15 ben ik bij mijn vaste supermarkt ik haal hier sigaretten en de 2 jongens die er werken zijn dikke vrienden geworden. Na een kwartier geouwehoerd te hebben zet ik mijn superfiets op slot en loop ik over de drukke boulevard richting de barstreet. Gelukkig word ik niet meer aangesproken van 'hello you want to do a boat trip' want dat was de eerste dagen best vermoeiend. Als ik de barstreet inloop is mijn eerste stop de tattooshop, ook hier heb ik 2 vrienden die ik 2 kussen geef even snel vraag hoe de zaken gaan en dan loop ik verder, de volgende stop is een lokale live muziek tent waar altijd een uitsmijter buiten staat die even gedag gezegd wordt en dan loop ik weer verder, de volgende stop is bij Shooters hier werkt een jongen die inmiddels,net als de uitsmijter, een goeie vriend is geworden. Als ik aan kom lopen loopt er al een ventje naar binnen om een flesje water te pakken en ik plof voor de deur neer om met mijn 2 vrienden een peukie te roken waar weinig tijd voor is door mijn drukke planning. Na het sigaretje loop ik door naar backstreet garden, dit is van dezelfde eigenaar als B52 en zijn dus collega's. Ik zeg mijn buddy Metin gedag en hobbel dan in snel tempo naar B52 pfieeuww kan je nagaan dit is pas de reis naar werk toe haha! om 22:00 start ik met werken,het is in het begin nog heel rustig dus ik begin met menukaarten en asbakken buiten zetten en muntblaadjes voor de mojito's plukken. De avond verloopt elke avond anders,ik sta samen met Nebil voor de deur en Recep staat achter de bar,het belangrijkste is dat we lol maken dus dat hoef je Nebil en ik geeen 2 keer te zeggen wij gaan de hele avond uit ons stekker! om half 4 gaat de muziek uit en mijn ooglampjes ook bijna dus snel de tafels naar binnen,geld incasseren op Nebil zijn rug naar de shoarma vent en eten tot ik weer energie heb mijn trip naar huis te beginnen. S'nachts stop ik alleen bij de winkel want mijn vrienden sluiten pas om half 5 en een koud watertje gaat er wel in dan. Dit is zo gemiddeld nu mijn avond/nachtplanning en overdag maak ik 1 x in de zoveel dagen wat schoon op werk of ik ga eens zwemmen met kleine uk Robin.

behalve dat het vet warm is nu heb ik ff geen info, gegroeeeeet! x

  • 20 Augustus 2013 - 14:12

    Papa:

    Hai Maartje!
    Wat een verhaal, zeg! Heb je wel een beetje vrije tijd? Want als jij je bedje eens uitkomt, is het al ruim middag, toch? Is het een beetje te doen met de temperatuur en de taal? Leuke foto trouwens op je whatsapp!
    Veel plezier nog, lieverd! En een beetje aan je gezondheid denken, he? Ha, ha!
    xxx
    Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marit

Actief sinds 10 Juli 2013
Verslag gelezen: 342
Totaal aantal bezoekers 8899

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 27 September 2014

Marmaris deel 2

14 Juli 2013 - 31 Oktober 2013

Marmaris

Landen bezocht: