Nieuwe baan - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu Nieuwe baan - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu

Nieuwe baan

Blijf op de hoogte en volg Marit

11 Augustus 2013 | Turkije, Marmaris

Hallooooootjes!!

even een korte snelle update want ik heb weer eens weinig tijd!
ik ben van werk veranderd,ik werk nu in het meest toeristische plekje van de hele stad ,jawel werkelijk waar ik werk in de BARSTREET! ik werk voor de club b52 en sta de hele avond voor de deur met een turkse collega, we dansen de hele avond en doen gek beetje klanten entertainen en shotjes geven! ideaal baantje al zeg ik het zo! nu moet ik rennen douchen en op naar werk!!

xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marit

Actief sinds 10 Juli 2013
Verslag gelezen: 274
Totaal aantal bezoekers 8874

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 27 September 2014

Marmaris deel 2

14 Juli 2013 - 31 Oktober 2013

Marmaris

Landen bezocht: