Sorry - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu Sorry - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van Marit Wildschut - WaarBenJij.nu

Sorry

Blijf op de hoogte en volg Marit

03 Augustus 2013 | Turkije, Marmaris

SORRY, ik denk dat ik met dit woord voortaan mijn reisverslag ga beginnen want er is alweek dik een week voorbij!

Hier in Turkije gaat alles zijn gangetje,mijn werkdagen zijn een stuk beter dus ik heb iets meer vrije tijd,helaas slaap ik dan vooral erg veel omdat ik na zo'n dag erg moe ben maar als ik wat centjes gespaard heb ga ik zeker ook wat leuke dingen doen!

Het huis hier zit nu helemaal vol! boven slapen (nieuwe tijdelijke ) Loes en ik en op de eerste verdieping een turkse papa mama en 2 meiden en tuncay en can! Loes is met Robin in nederland. Iedereen probeert een beetje met elkaar te communiceren maar het turkse gezien spreekt geen woord engels dus dit gaat met handen en voeten haha

Verder is alles oke,vanacht/morgen komt er een oud voetbalvriendinnetje aan in Marmaris en mama was zo lief om een paar broeken en kaas mee te geven dus ik ben helemaal blij!

als ik weer iets leuks/bijzonders te schrijven heb doe ik dat zeker maar ivm de drukte op werk en in het huis is het even 'geen nieuw,goed nieuws'

dikke plakkerige 49 graden knuffel!!

  • 05 Augustus 2013 - 21:06

    Ank (mama Van Fenna):

    Ha Marit,
    Ken je me nog? Ik hoorde van Marian Hissink dat je voor een aantal maanden naar Turkije bent. Ik heb je snel opgezocht op waarbenjij.nu en met veel plezier je verslagen gelezen.
    Wat ontzettend dapper van je om dit alleen te gaan doen.
    Ik zal het ook snel aan Fenna vertellen en ik weet bijna zeker dat zij je ook zal volgen.
    Geniet van je mooie avontuur.
    Liefs vanuit Hazerswoude Ank

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Marit

Actief sinds 10 Juli 2013
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 8895

Voorgaande reizen:

24 Juni 2014 - 27 September 2014

Marmaris deel 2

14 Juli 2013 - 31 Oktober 2013

Marmaris

Landen bezocht: